Ahora o nunca: un estudio empírico de la gamificación en la educación superior en línea sobre la motivación de los estudiantes de ELE 

    García Álvarez, Amanda (Date of defense: 2022-09-14)

    La ludificació representa una eina amb un gran potencial dins del context educatiu per aprofundir en aspectes que tenen a veure amb la motivació, la implicació, l'esforç i la col·laboració. Aquesta metodologia innovadora ...

    Deeper Down the Rabbit-Hole: Unfolding the Dynamics of Imagination Acts 

    Casas Roma, Joan (Date of defense: 2018-04-06)

    Estudiem les dinàmiques dels actes d'imaginació des d'un punt de vista filosòfic, formal i aplicat. Partim de tres teories que identifiquen els mecanismes involucrats en els actes d'imaginació i mostrem que comparteixen ...

    La dansa amb mediació digital. El cas de Catalunya del 2003 al 2013 

    Polls Camps, Eulàlia (Date of defense: 2016-02-01)

    A partir de l'anàlisi d'una sèrie d'obres programades a Catalunya en aquests darrers anys, s'analitzen les aportacions de la tecnologia digital a l'escenari de la dansa actual i les seves repercussions tant en l'àmbit ...

    Making a name for Anonymous. Digital culture , anonymous publics and transgressie subjectivities 

    Jacobetty, Pedro (Date of defense: 2017-06-26)

    Recently, researchers from various domains of social sciences have been particularly concerned with the social, cultural, and political impacts of digital media. To give an account of the specific processes behind the ...

    Reformulation of the relationship between Individual freedom and technology theorized through/by the channel of cinematic philosophy 

    Erol, Alkim (Date of defense: 2022-02-22)

    This research seeks to explore whether and in what way cinematic pieces can philosophize and theorize on the restriction of individual freedom through/by technology, and thus contribute in their own right to cinematic ...