La localización de videojuegos en China: Estudio de caso de la traducción de League of Legends

Autor/a

Dong, Luo

Director/a

Mangiron i Hevia, Carme

Fecha de defensa

2018-11-26

ISBN

9788449085352

Páginas

477 p.



Departamento/Instituto

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació

Resumen

Resums pendents

Palabras clave

Localització; Localización; Localization; Videojoc; Videojuego; Video game; Xina; China

Materias

8 - Lingüística y literatura

Área de conocimiento

Ciències Humanes

Documentos

ludo1de1.pdf

6.012Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)