Aproximacions al documental de música contemporani amb perspectiva de gènere: visibilització, memòria, reivindicació i llegat 

    Mauri Estupiña, David (Date of defense: 2023-06-21)

    Aquest projecte de tesi s’aproxima al documental de música a través d’una investigació que combina dues metodologies: per una banda, un estudi quantitatiu on, a partir de la configuració d’una base de dades històrica de ...

    Ayuda humanitaria, género y comunicación digital: la imagen de las mujeres en las ONG. El caso del Chocó, Colombia (2000-2020) 

    Garcia Martinez, Cristina (Date of defense: 2024-03-22)

    El treball de recerca té per objecte analitzar les transformacions de les representacions de les dones receptores de l'ajuda humanitària a través de l'estudi de cas de l'ONG MSF. En l'encreuament de la història de la regió ...

    Intersecciones, giros y alteridades en la producción documental feminista española contemporánea 

    Fonoll Tassier, Anna (Date of defense: 2024-07-30)

    El macrogénero documental es el espacio del sector cinematográfico donde la presencia de las profesionales mujeres, y otros colectivos minorizados, ha experimentado un mayor aumento a escala local y global en las últimas ...

    José Luis Dibildos: Productor de la Tercera Vía del cine español (1970-1977) 

    Varela Santiago, Lucía (Date of defense: 2017-09-25)

    El corrent cinematogràfic denominat Tercera Via va ser dut a terme al nostre país principalment pel productor José Luis Dibildos des de 1970 a 1977 aproximadament. Aquest cinema que proposa Dibildos suposa un intent de ...

    Quan la principal ocupació de les dones és estimar: el woman's film i la seva influència en el cinema contemporani 

    Iglesias Huix, Eulàlia (Date of defense: 2023-06-28)

    Al cinema clàssic de Hollywood, la principal tasca de les dones és l'amor. Sobretot en el gènere destinat al públic femení en què la dona exerceix com a agent de la narració, l'anomenat woman's film. Aquest treball de ...