Mostrando ítems 201-220 de 242

    El Documental interactiu com a nou gènere audiovisual : estudi de l'aparició del nou gènere, aproximació a la seva definició i proposta de taxonomia i d'un model d'anàlisi a efectes d'avaluació, disseny i producció 

    Gifreu Castells, Arnau (Fecha de defensa: 2013-03-07)

    L’objecte d’aquesta tesi doctoral és mostrar i demostrar com el documental interactiu es constitueix i es proposa en els últims anys com a nou gènere audiovisual amb característiques pròpies i específiques. Aquesta ...

    Subjectivitat i autorepresentació en el cinema d'Agnès Varda 

    Merino Serrat, Imma (Fecha de defensa: 2013-02-01)

    Agnès Varda ha deixat empremtes visibles de la seva subjectivitat en una filmografia desenvolupada pràcticament en sis dècades. El propòsit és abordar el conjunt de l’obra cinematogràfica de Varda rastrejant-hi aquestes ...

    Josep Puig Pujades (1883-1949) : cultura, periodisme i pensament polític en el catalanisme republicà 

    Teixidor i Colomer, Anna (Fecha de defensa: 2013-03-14)

    Josep Puig Pujades (1883-1949) fou el principal renovador del republicanisme empordanès que entroncà la vella tradició federal amb el catalanisme progressista del primer terç del segle XX. La seva àmplia producció periodística ...

    Els joves adults com a consumidors i target dels mitjans publicitaris 

    Montaña Blasco, Mireia (Fecha de defensa: 2012-12-10)

    Avui dia, el món publicitari està vivint una sèrie de canvis trascendentals. Aquests vénen donats, principalment, per dos motius: l’auge de les noves tecnologies i la greu crisi econòmica que estem patint a nivell ...

    Estètica del paisatge cinematogràfic : el découpage i la imatge en moviment com a formes de representació paisatgística 

    Salvadó Romero, Alan (Fecha de defensa: 2013-01-15)

    La concepció occidental del paisatge, estretament lligada a la seva representació pictòrica, ha tendit a crear un imaginari paisatgístic de la unitat i la immobilitat que ha condicionat una part important de les reflexions ...

    Análisis comparativo de contenido en eventos masivos de divulgación del conocimiento científico: las semanas de la ciencia en Cataluña y Pernambuco 

    Oliveira, Diogo Lopes de (Fecha de defensa: 2012-07-13)

    Este estudio es el resultado de un análisis de la Setmana de la Ciència (SC) – el primer evento masivo de divulgación científica en el Estado Español, en 1996 – y de la Semana Nacional de Ciência e Tecnologia (SNCT), ...

    La Radio universitaria en México y España. Estudio de la participación y formación de los jóvenes 

    Vázquez Guerrero, Marina (Fecha de defensa: 2012-06-26)

    Esta tesis se centra en el estudio de seis casos para conocer las formas de participación y formación de los jóvenes que hacen radio desde las universidades en dos países iberoamericanos: México y España. La investigación ...

    El gag visual y la imagen en movimiento. Del cine mudo a la pantalla jugable. 

    Garin Boronat, Manuel (Fecha de defensa: 2012-05-29)

    Esta tesis estudia el gag visual en tanto que imagen en movimiento, analizando sus formas, modelos y funciones esenciales. Se parte de una serie de ejemplos clave del cine mudo y el slapstick para rastrear su evolución ...

    El petit productor de cinema. El cas d'en Josep Mª Cunillés. 

    Poch Sabarich, Francesc (Fecha de defensa: 2012-01-10)

    El cinema comercial independent de baix pressupost elaborat amb els elements industrials i artístics del sector cinematogràfic del propi país és viable, sostenible i exportable. Aquest ha sigut el cas d’El Lute, Crimen en ...

    Manifestaciones de una lejanía (por cercana que pueda estar) 

    Fillol, Santi (Fecha de defensa: 2011-04-15)

    Este trabajo de investigación se propone realizar un particular recorrido por la historia del cine a través del fuera de campo, es decir, una historia de las imágenes no vistas, aunque presenciadas, del cine; y para emprender ...

    La mirada obsesiva: imágenes del tiempo en el cine de vanguardia europeo de los años 20. 

    Barreiro González, María Soliña (Fecha de defensa: 2011-05-23)

    Esta tesis aborda el estudio de la temporalidad moderna a través del cine de vanguardia europeo de los años 20. Este cine recoge todas las temporalidades que habían sido desechadas por la idea lineal y progresiva del tiempo ...

    Finals sense fi : estudi de la construcció serial a 24, Prison Break i Heroes. 

    Jiménez Morales, Manel (Fecha de defensa: 2011-02-25)

    L’objectiu d’aquesta tesi pretén analitzar una paradoxa narrativa: com construir un relat serial, i per tant potencialment infinit, sota la pressió d’un final apocalíptic. La presència d’aquesta cloenda amenaçadora hauria ...

    La transformació de territoris en marques: el reconeixement i la diferenciació d'identitats espacials en temps postmoderns. Un estat de la qüestió 

    San Eugenio Vela, Jordi de (Fecha de defensa: 2011-04-04)

    La competició de països, nacions, ciutats i regions per captar recursos, talent, infraestructures o esdeveniments, entre altres aspectes, ha provocat l’adveniment d’una lluita renovada per la singularitat, pel reconeixement ...

    Los Corresponsales en el extranjero de prensa diaria española y el proceso de comunicación de la información internacional 

    Tulloch, Christopher David (Fecha de defensa: 1998-09-08)

    The foreign correspondent, in situ witness of world events, has enjoyed a privileged position within the profession. This Ph.D thesis contrasts the myth of the correspondent built up over the years thanks to cinema and the ...

    Ètica i televisió informativa. Anàlisi comparativa dels codis deontològics de nou cadenes d'interès mundial 

    Alsius, Salvador (Fecha de defensa: 1996-11-12)

    Compilació i comparació dels codis deontològics de cadenes i corporacions televisives de diferents països: Estats Units (ABC, CBS i NBC), Canadà (SRC/CBC), Gran Bretanya (BBC i ITC), Itàlia (RAI), Brasil (ABERT) i Japó ...

    El producte com a fenòmen de comunicació social 

    Vinyets Rejon, Joan (Fecha de defensa: 2008-12-04)

    El propòsit d'aquesta tesi es fonamenta en demostrar que el producte és un mitjà de comunicació social del que les persones es serveixen comunicativament -en funció del seu caràcter simbòlic- que permet a l'ésser humà ...

    Els relats de la natura: el mirall publicitari 

    Salvador Peris, Pau (Fecha de defensa: 2008-06-13)

    En aquesta tesi doctoral s'ha abordat la intricada relació entre la natura, el producte i el consumidor a través del mirall publicitari concebut com un instrument rellevant de construcció de valors culturals al si de la ...

    La cinematografía anarquista en Barcelona durante la Guerra Civil (1936-1939) 

    Martínez Muñoz, Pau (Fecha de defensa: 2008-06-30)

    La tesi doctoral tracta sobre la producció cinematogràfica realitzada pel moviment anarcosindicalista a Barcelona durant la Guerra Civil espanyola (1936-1939). Un corpus total de vuitanta tres títols, malgrat a l'actualitat ...

    Buñuel Documental. "Las Hurdes, Tierra sin Pan" i el seu Temps 

    Ibarz, Mercè (Fecha de defensa: 1997-07-15)

    LA TESIS INVESTIGA Y ANALIZA EL PROCESO DE CREACION Y DE RECEPCION DEL FILME DOCUMENTAL DE LUIS BUÑEL SOBRE LAS HURDES, REALIZADO EN 1933. LA INVESTIGACION ARRANCA CON LOS PROCEDENTES HISTORICOS, METAFORICOS Y VISUALES DE ...

    Els discursos sobre la "televisió de qualitat". Àmbits de referència i perspectives d'anàlisi 

    Pujadas i Capdevila, Eva (Fecha de defensa: 2001-10-05)

    El objetivo de esta Tesis Doctoral ha sido el de sistematizar el contenido y los ámbitos de referencia de los discursos sobre la "Televisión de Calidad". Este concepto, utilizado de forma sistemática y a menudo poco reflexia ...