dc.contributor
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació
dc.contributor.author
Font, Domènec
dc.date.accessioned
2011-04-12T16:30:59Z
dc.date.available
2010-07-15
dc.date.issued
1996-07-01
dc.date.submitted
2010-07-15
dc.identifier.isbn
9788469355831
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-0715110-091310
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/7268
dc.description.abstract
LA TESIS PLANTEA UNA MIRADA REFLEXIVA SOBRE EL PRESENTE A TRAVES DE LA FIGURA DEL ESPECTADOR, LUGAR DE ENCUENTRO DE TODAS LAS REPRESENTACIONES CULTURALES. NO TANTO A PARTIR DEL DISPOSITIVO DE LOS MEDIOS DE COMUNICACION, CUYA EXISTENCIA PARECE TAN INCUESTIONABLE COMO SU PODER ABSOLUTISTA, NI EN TORNO A LOS ESPECTACULOS QUE ESTOS MEDIOS GENERAN, SINO SOBRE SU RECEPCION SOCIAL, LOS HABITOS Y MODOS DE CONSUMO DE LAS IMAGINES Y LOS RELATOS. <br/>A SABIENDAS DE QUE LOS MENSAJES PRODUCIDOS NO SON INDIFERENTES (ANTES BIEN, LLEVAN SUS MARCAS) DE LOS LUGARES DONDE SE ELABORAN E INTERCAMBIAN. EL CINE Y LA TELEVISION, SISTEMAS CONCURRENCIALES PARA LA FORMACION Y MULTIPLICACION DE RELATOS Y CENTROS DE FORMACION DE COMPORTAMIENTOS COTIDIANOS Y RUTINAS PRODUCTIVAS, SON LOS LABORATORIOS QUE UTILIZAMOS PARA LOCALIZAR LAS DISTINTAS GEOGRAFIAS DEL ESPECTADOR. NO DE UNA SUMA SOCIOLOGICA PRODUCTO DE DETERMINADAS ESTRATEGIAS DE MERCADO, SINO DE UNA FIGURA SINGULAR, PORTADORA DE NECESIDADES Y AFECTOS, Y DE UN COMPORTAMIENTO SOCIAL CADA VEZ MAS MENGUADO POR LA TECNOLOGIA COMUNICATIVA DE ESTE FINAL DE MILENIO.
cat
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.publisher
Universitat Pompeu Fabra
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
comunicació audiovisual
dc.title
El Declive del Espectador
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.contributor.authoremail
domenec.font@upf.edu
dc.contributor.director
Argullol, Rafael
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.dl
B.32154-2010
dc.description.degree
Programa de doctorat en Comunicació