Good-visibility computation using graphics hardware

dc.contributor
Universitat de Girona. Departament d'Informàtica i Matemàtica Aplicada
dc.contributor.author
Madern Leandro, Narcís
dc.date.accessioned
2011-04-12T17:39:58Z
dc.date.available
2010-10-26
dc.date.issued
2010-10-08
dc.date.submitted
2010-10-26
dc.identifier.isbn
9788469398517
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-1026110-114006
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/7892
dc.description.abstract
Aquesta tesi tracta del disseny, implementació i discussió d'algoritmes per resoldre problemes de visibilitat i bona-visibilitat utilitzant el hardware gràfic de l'ordinador. Concretament, s'obté una discretització dels mapes de multi-visibilitat i bona-visibilitat a partir d'un conjunt d'objectes de visió i un conjunt d'obstacles. Aquests algoritmes són útils tant per fer càlculs en dues dimensions com en tres dimensions. Fins i tot ens permeten calcular-los sobre terrenys.
cat
dc.description.abstract
In this thesis we design, implement and discuss algorithms that run in the graphics hardware for solving visibility and good-visibility problems. In particular, we compute a discretization of the multi-visibility and good-visibility maps from a set of view objects (points or segments) and a set of obstacles. This computation is carried out for two-dimensional and three-dimensional spaces and even over terrains, which in computational geometry are defined as a 2.5D space.
eng
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
eng
dc.publisher
Universitat de Girona
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Iluminación
dc.subject
Il·luminació
dc.subject
Illumination
dc.subject
Geometria computacional
dc.subject
Computational geometry
dc.subject
Hardware gráfico
dc.subject
Hardware gràfic
dc.subject
Graphics hardware
dc.subject
Mapas de profundidad
dc.subject
Mapes de profunditat
dc.subject
Depth contours
dc.subject
Visibilidad
dc.subject
Visibilitat
dc.subject
Visibility
dc.title
Good-visibility computation using graphics hardware
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
514
cat
dc.subject.udc
519.1
cat
dc.contributor.authoremail
narcismadern@gmail.com
dc.contributor.director
Coll i Arnau, Narcís
dc.contributor.director
Sellarès i Chiva, J. A. (Joan Antoni)
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.dl
Gi. 1365-2010


Documents

tnml.pdf

5.736Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)