Ara mostrant els elements 41-48 de 48

    Relacions entre fotografia i pintura. Dos casos d'estudi: Gerhard Richter i Jeff Wall 

    París, Gemma (Data de defensa: 2009-03-25)

    La tesi doctoral "Relacions entre fotografia i pintura. Dos casos d'estudi: Gerhard Richter i Jeff Wall" pretén estudiar algunes de les relacions que s'han establert entre el medi fotogràfic i el medi pictòric, basant-nos ...

    Escenografia en la fotografia contemporània. Creació de ficcions, creació de noves realitats, L'. 

    Negre, Marta, 1973- (Data de defensa: 2008-03-12)

    La tesi se centra en l'anàlisi de la fotografia que utilitza de forma deliberada tot un aparell escenogràfic en la seva elaboració amb la finalitat d'introduir la ficció dins del seu llenguatge i d'allunyar-se del registre ...

    Libro-arte, concepto y proceso de una creación contemporánea, El 

    Crespo Martín, Bibiana (Data de defensa: 2000-02-17)

    Los libros han demostrado, y demostrarán constantemente más que cualquier otro soporte o género, su capacidad para jugar un rol flexible. En este sentido, el "Libro-Arte" es un nuevo híbrido, distinto de cualquier antecedente, ...

    Espacio pictórico en la obra de Joan Hernández Pijuan, El 

    Badrinas Bassas, Ramón (Data de defensa: 2006-03-29)

    Hemos situado y analizado la obra de Joan Hernández Pijuan, en su contexto "conceptual"; hemos descrito el "firmamento latente del arte, la filosofía y la ciencia", como un espectro artístico lo más amplio posible, hemos ...

    Poética del "pathos" en la iconografía de la pintura mejicana del siglo XX, La 

    Medina Prado, Rebeca (Data de defensa: 2007-03-09)

    En este trabajo se investiga la "Poética del Pathos en la iconografía de la pintura mexicana del siglo XX". Uno de los motivos de dicha investigación ha sido la enorme expectación que se creó en México en la década de los ...

    Memoria del "Goldfish": Presentación y Representación del animal en el dibujo occidental de finales del siglo XX, La 

    Salamanca Angarita, Óscar Mauricio (Data de defensa: 2005-04-22)

    El animal ha estado presente en el laboratorio a partir del siglo xx. Ya sea en la investigación científica, en el debate político o en la exploración artística, el animal ha carecido de refugio, es la víctima propiciatoria ...

    Imatge neutra: La fotografia com a model de la pintura de finales del segle XX, La 

    Cantalozella i Planas, Joaquim (Data de defensa: 2006-01-19)

    "La imatge neutra: la fotografia com a model en la pintura de finals del segle XX " estudia la influència que ha tingut el mitjà fotogràfic, tant en el procés analògic com en digital, en la transformació dels paràmetres ...

    Figura humana en el món de Zush: anàlisi d'un paradigma, La 

    Porta Salvia, Carme (Data de defensa: 2003-04-09)

    La present tesi suposa una anàlisi de la representació del cos humà dintre de la trajectòria artística de Zush. A més a més d'un estudi comparat del mateix, amb l'obra de d'altres artistas coetanis i amb la de d'altres ...