Ara mostrant els elements 1-6 de 6
Becerra Arrojo, Afonso (Data de defensa: 2016-01-11)
Concluimos que o ritmo é o grao de tensión ou capacidade de suscitar atracción, interese e focalización na recepción, nunha dimensión máis ou menos cognitivoemocional, polos diferentes tipos de accións ...
Escudé i Gallès, Beth (Data de defensa: 2014-05-29)
El subjecte d’aquesta tesi és l'adaptació dels clàssics teatrals, amb l’obra shakespeariana com a exemple principal, particularment la peça Richard The Third, per acabar focalitzant en l’estudi de cas ...
Abellan Mula, Joan (Data de defensa: 2007-05-10)
La dramatúrgia escrita de la companyia Els Joglars: anàlisi dels textos produïts per als espectacles creats en el període 1970-2000 (d'El joc a Daaalí) explora, a partir de tot allò que Els Joglars ...
de Souza, Maria Aparecida (Data de defensa: 2015-12-10)
Esta tesis surge de la necesidad de reflexionar sobre los procesos de enseñanza y aprendizaje de escrituras dramáticas relacionada con la evolución del drama contemporáneo, mas específicamente, a partir ...
Vilardell Grimau, Teresa (Data de defensa: 2016-02-01)
André Bazin va afirmar, en el context de la composició de les adaptacions cinematogràfiques d’obres de teatre que el teatre era un “fals amic”. Nosaltres hem indagat perquè. La investigació ha utilitzat ...
Cortés Jiménez, Cristián Josué (Data de defensa: 2019-12-20)
La dramatúrgia contemporània a Mèxic (1984-2015): arxipèlags, edició i autors té el propòsit d’estudiar la diversitat d’estils, estètiques i autories en el teatre mexicà contemporani, i la funció de ...