Ara mostrant els elements 1-5 de 5
García Álvarez, Amanda (Data de defensa: 2022-09-14)
La ludificació representa una eina amb un gran potencial dins del context educatiu per aprofundir en aspectes que tenen a veure amb la motivació, la implicació, l'esforç i la col·laboració. Aquesta metodologia innovadora ...
Casas Roma, Joan (Data de defensa: 2018-04-06)
Estudiem les dinàmiques dels actes d'imaginació des d'un punt de vista filosòfic, formal i aplicat. Partim de tres teories que identifiquen els mecanismes involucrats en els actes d'imaginació i mostrem que comparteixen ...
Polls Camps, Eulàlia (Data de defensa: 2016-02-01)
A partir de l'anàlisi d'una sèrie d'obres programades a Catalunya en aquests darrers anys, s'analitzen les aportacions de la tecnologia digital a l'escenari de la dansa actual i les seves repercussions tant en l'àmbit ...
Jacobetty, Pedro (Data de defensa: 2017-06-26)
Recently, researchers from various domains of social sciences have been particularly concerned with the social, cultural, and political impacts of digital media. To give an account of the specific processes behind the ...
Erol, Alkim (Data de defensa: 2022-02-22)
This research seeks to explore whether and in what way cinematic pieces can philosophize and theorize on the restriction of individual freedom through/by technology, and thus contribute in their own right to cinematic ...