Now showing items 21-35 of 35

    Hacia una muesología participativa. Análisis de experiencias participativas basadas en las TIC aplicadas a los museos 

    Mancini, Federica (Date of defense: 2013-07-01)

    La incorporació de la participació del públic a les institucions museístiques a través de las xarxes socials es pot entendre com una evolució de l’experiència cultural. En aquest supòsit, la present tesi doctoral es ...

    ICT Adoption for women's development in Mexico 

    Martínez Mancilla, Yolanda (Date of defense: 2021-07-13)

    This research aimed to explore whether the adoption of ICT enhances the development of women living in impoverished urban communities in Mexico. The objective was to identify women's motivation to participate in a digital ...

    Identificación y evaluación de la función docente de consultoría en la Universitat Oberta de Catalunya: el caso del ‘Máster Universitario en Educacion y TIC (e-learning)’ 

    Llorens Cerdà, Francesc (Date of defense: 2014-12-11)

    La present tesi doctoral ha analitzat la funció docent de consultoria a la Universitat Oberta de Catalunya, per tal d'esbrinar si aquesta funció, tal com es concep teòricament i s'exerceix pràcticament, s'adequa als ...

    Innovació tecnològica, creixement econòmic i economia del coneixement: una aproximació empírica, agregada i internacional a la incorporació del coneixement a l'activitat productiva durant la dècada dels noranta. 

    Torrent i Sellens, Joan (Date of defense: 2002-07-29)

    <b>Resum</b><br/><br/>El procés de mundialització econòmica, la revolució tecnològica digital i els nous patrons de demanda assenten les bases d'una nova economia, que es caracteritza per una massiva incorporació del ...

    Knowledge entrepreneurship in universities. Practice and strategy in the case of Internet based innovation appropiation 

    Senges, Maximilian (Date of defense: 2007-12-10)

    The thesis argues that knowledge entrepreneurship is a cogent and apt argument to frame the idea of the university in the 21st century. This is true because it combines the positive creative destruction of entrepreneurship ...

    La dansa amb mediació digital. El cas de Catalunya del 2003 al 2013 

    Polls Camps, Eulàlia (Date of defense: 2016-02-01)

    A partir de l'anàlisi d'una sèrie d'obres programades a Catalunya en aquests darrers anys, s'analitzen les aportacions de la tecnologia digital a l'escenari de la dansa actual i les seves repercussions tant en l'àmbit ...

    Literature, Gender and Communication in the making: Understanding Toni Morrison's Work in the Information Society 

    Revelles Benavente, Beatriz (Date of defense: 2014-12-19)

    La present tesi doctoral examina una comunicació relacional com a objecte d'estudi per a la literatura. Aquesta comunicació es produeix entre autors i autores i lectors i lectores a través de les xarxes socials. Per a tals ...

    Memory construction in contemporary graphic novels (2005-2015): the Spanish Civil War and its aftermath 

    Artime Omil, Carmen (Date of defense: 2023-04-17)

    Comic books, traditionally perceived as a medium for children that would not engage in complex dialogues, contribute to the cultural memory debate that emerged in Spain around the year 2000. Through a close reading analysis ...

    La narrativa catalana de postcrisi. Llengua, gènere i país en el tríptic de Marta Rojals 

    Ojeda Caba, Júlia (Date of defense: 2023-12-12)

    La recerca se centra en les representacions literàries de la narrativa catalana post-2008, especialment en Marta Rojals. S'analitza l'etapa postcrisi (2010-2020), marcada per esdeveniments socials i polítics com els moviments ...

    Reformulation of the relationship between Individual freedom and technology theorized through/by the channel of cinematic philosophy 

    Erol, Alkim (Date of defense: 2022-02-22)

    This research seeks to explore whether and in what way cinematic pieces can philosophize and theorize on the restriction of individual freedom through/by technology, and thus contribute in their own right to cinematic ...

    Relaciones públicas empresariales: "BUSINESS P.R. FUNNEL". Cómo persuadir a los públicos en la sociedad de la información 

    Barquero Cabrero, José Daniel (Date of defense: 2021-04-30)

    La profesión de relaciones públicas, que se centra en la interpretación y la persuasión de los públicos, se basa en un arte aplicado a una ciencia social y económica que en 2023 cumplirá cien años. La fundó el profesor Dr. ...

    Televisió i internet: identitat, subcultura juvenil i globalització. Anàlisis de la comunitat virtual de joves adolescents formada entorn als continguts manga del programa 3xl.net de la televisió de Catalunya 

    Fernández García, Carlos (Date of defense: 2007-10-04)

    El portal d’Internet del programa de Televisió de Catalunya 3XL.NET acumulava, a finals de juny del 2006, més de 650.000 registres d'usuaris, una mitjana de 8 milions de pàgines vistes al mes i els missatges dels usuaris ...

    TIC educativas en los museos de arte y neuroeducación. La construcción de un puente epistemológico entre la museología, la pedagogía y la neuroeducación 

    Moreno-Medrano, Arturo (Date of defense: 2023-01-09)

    Las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) educativas presentes en los museos de arte hace ya tiempo que están implementadas y forman parte de su rol educativo de forma habitual. Sin embargo, muchos autores ...

    TIC, co-innovación y productividad de las pequeñas y medianas empresas en Chile: Evidencia empírica y comparación internacional de resultados 

    Jijena Infante, Roberto Alfonso (Date of defense: 2016-01-27)

    A l'agenda dels països llatinoamericans les polítiques estan orientades a una major productivitat que enforteixin el seu posicionament competitiu. La present tesi, sota aquest rerefons, indaga sobre com les relacions de ...

    El tobogan interactiu: aproximació etnogràfica a un disseny de realitat mixta 

    Ferrer Rosera, Jaume (Date of defense: 2016-01-15)

    Aquesta tesi proposa el seguiment en profunditat d'un procés de disseny i d'implementació d'un artefacte interactiu. Explora l'agència de dissenyadors, usuaris i artefactes interactuant junts i configurant processos que ...