Mostrando ítems 1-20 de 48
Febrer Martín, Mònica (Fecha de defensa: 2009-12-21)
Aquesta tesi és un estudi de com i perquè l'home s'apropia, altera i genera diferents d'objectes "artificis" en el context artístic contemporani per a construir la seva identitat. Aquesta respon a desitjos encoberts des ...
Bielsa Mialet, Jordi (Fecha de defensa: 2011-03-11)
El arte mismo reproduce o reinterpreta otras obras de arte y, sin embargo, el carácter de la reproducción sigue apareciendo como algo ambiguo: un mismo medio genera obras artísticas y reproduce obras de arte. Parte del ...
Steidinger, Anja (Fecha de defensa: 2013-12-17)
La investigación de tesis aqui presentada se base en dos preguntas claves: ¿Cómo se auto-representan las personas afectados por un malestar y qué prácticas artísticas se emplean para ello? ¿Cuáles son las transformaciones ...
Bautista Morenilla, Iris (Fecha de defensa: 2015-07-30)
Les vint-i-sis taules policromades –frontals, laterals d’altar i retaules primitius- que s’analitzen en aquesta tesi doctoral han estat assenyalades repetidament com a obres clau de la transició artística del romànic al ...
Torres Carceller, Andrés (Fecha de defensa: 2014-11-10)
La presente Tesis Doctoral se centra en la pintura con Grisalla, pero no en su vertiente más conocida -como pintura monocroma-, sino en su empleo más extendido -en tiempos pasados-, donde gran parte de los artífices europeos ...
González Vera, Francisco Daniel (Fecha de defensa: 2015-09-30)
La estructura de esta tesis presenta ciertas particularidades que quisiera enumerar y aunar a la manera de una guía para su lectura, colocando en distancia y en escena los pormenores de un proceso que presentó altos y bajos ...
Negre, Marta, 1973- (Fecha de defensa: 2008-03-12)
La tesi se centra en l'anàlisi de la fotografia que utilitza de forma deliberada tot un aparell escenogràfic en la seva elaboració amb la finalitat d'introduir la ficció dins del seu llenguatge i d'allunyar-se del registre ...
Badrinas Bassas, Ramón (Fecha de defensa: 2006-03-29)
Hemos situado y analizado la obra de Joan Hernández Pijuan, en su contexto "conceptual"; hemos descrito el "firmamento latente del arte, la filosofía y la ciencia", como un espectro artístico lo más amplio posible, hemos ...
Leng, Bing-chuan (Fecha de defensa: 2015-01-30)
El taoísmo ocupa un lugar de primer orden en el pensamiento chino. Su huella es perceptible en todos los niveles de la cultura y ha influido de forma decisiva en los demás sistemas de pensamiento filosófico. Junto con el ...
Figueras Ferrer, Eva (Fecha de defensa: 1991-07-04)
La investigació que presentem tracta de la tècnica del gravat calcogràfic. Hem escollit aquest tipus de gravat perquè històricament, a l'Acadèmia, va ésser l'únic que va arribar a considerar-se noble i fer-se un lloc entre ...
Carreño, Montse, 1970- (Fecha de defensa: 2016-02-08)
La investigación que desarrolla esta tesis doctoral trata de fakes, del uso de archivos y del museo, tres elementos clave unidos por el contexto generado entorno al proyecto artístico titulado Las cajas chinas. Un relato ...
Porta Salvia, Carme (Fecha de defensa: 2003-04-09)
La present tesi suposa una anàlisi de la representació del cos humà dintre de la trajectòria artística de Zush. A més a més d'un estudi comparat del mateix, amb l'obra de d'altres artistas coetanis i amb la de d'altres ...
Ras Mallorquí, Montserrat (Fecha de defensa: 2015-05-28)
La tesi titulada Geometria, ordre i domini. Del post minimalisme a la crítica geopolítica, té com apunt de partida i objecte establir les noves significacions adquirides per la geometria com a representació a l’actualitat, ...
Trias i Torres, Ramon (Fecha de defensa: 2012-07-17)
La present tesi és de naturalesa experimental i explica diferents processos pictòrics, dels quals se n'extreu un cos teòric capaç de convertir-se en transmissor de coneixement. Per tant, és una tesi proveïda d'un marcat ...
Chieh, Wang (Fecha de defensa: 2016-02-05)
Desde el punto de vista temático, la investigación aborda la ilustración del libro chino de un modo general, si bien tratando la influencia entre las relaciones con los ámbitos literario, pictórico, cultural, social y ...
Cantalozella i Planas, Joaquim (Fecha de defensa: 2006-01-19)
"La imatge neutra: la fotografia com a model en la pintura de finals del segle XX " estudia la influència que ha tingut el mitjà fotogràfic, tant en el procés analògic com en digital, en la transformació dels paràmetres ...
Feliu i Fabra, Mireia (Fecha de defensa: 2013-06-28)
IN-QUIETUDS. NOMADISMES CONTEMPORANIS és un projecte artístic i teòric de recerca que investiga la mobilitat nòmada en la contemporaneïtat. El projecte es desenvolupa, d’una banda, a partir de la creació d’una sèrie de ...
Milne, Joanne Leonie (Fecha de defensa: 2016-01-14)
This thesis is an investigation into the visualization of cosmological propositions associated with string theory. Research into the work of contemporary theoretical physics led to the question, how does one visualize what ...
Agustí, Eugènia (Fecha de defensa: 2006-12-13)
El nucli de la tesi és l'ús del color des d'una determinada poètica artística, l'abstracció. S'empra com a paradigma un conjunt de sis artistes que tenen com afinitat el seu treball de color en l'àmbit de l'«abstracció ...
Madola, 1944- (Fecha de defensa: 2006-03-02)
L’objectiu principal de la present tesi és estudiar com, d’ençà de l’aparició de l´obra ceràmica Joan Miró, ha anat canviant el concepte de la ceràmica contemporània, fent especial menció de la influència de l’obra mironiana ...